poniedziałek, 21 września 2009

Brązy i pomarańcze...


Jesień nadchodzi... póki co jeszcze jej nie widać, ale jest tuż tuż... Z jesienią kojarzą mi się rude liście. Taki nostalgiczny krajobraz. Ale moje myśli podążają zupełnie gdzie indziej. I to gdzie indziej jest jak zwykle bardzo daleko. Tęsknię za Afryką... ile jeszcze trzebam mi będzie czekać zanim znów ją zobaczę, poczuję, przejdę kawałek. Moje myśli tak intensywnie krążyły wokół tematu aż splot zdarzeń sprawił, że dostałam i piękne obrazki i namiar na więcej od Kasi. Niby nic takiego... ale Kasia mieszka daleko daleko stąd... na drugiej półkuli :) Kobieta z Ameryki Płd. przesyła dziewczynie z Europy obrazy przedstawiające Afrykę. I to obrazy tak zachwycające, że samo patrzenie na nie pobudza wyobraźnię do tworzenia wszelkich możliwych rzeczy. Nareszcie moje klimaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz